Re: Individuální školní docházka
Co vím, tak kdysi nějaká škola v Liberci, kde bylo možné domácí vzdělávání, nabízela doma vzdělávajícícm rodičům, že děti mohou chodit do školy např. na tělocvik nebo jeden den v týdnu.
Počítám, že u toho těláku, hudebky apod. - by to i ostatním zúčastněným mohlo dávat smysl, páč vybiku nebo trojhlas si doma těžko zorganizuješ. Ale stejně by to asi chtělo chodit souvisle na některý předměty pořád a na některý vůbec, aby tam byla návaznost.
Aby ti učitelka obden tlumočila co přesně dělala, abys Ty věděla, na co navázat, z toho by jí švihlo...
Pro dítě by asi taky nebylo dobrý tam jeden den bejt a druhej ne, páč pokud by se s někym skamarádilo, tak druhej den to dítě potřebuje taky parťáka a zas by se orientovalo na někoho jinýho a ve výsledku by se na Tvé dítě nechtěl vázat nikdo, protože by to bylo neperspektivní přátelství - prvostupňáci chtějí mít někoho stálýho. To už by líp fungovalo, že se děti párujou a skupinkujou pro různý příležitosti - jako třeba v tom těláku.
Nebylo by pro vás lepší najít nějakou jinou doma vzdělávající rodinu a střídat se? Jako že třeba děti budou v pondělí a středu dělat hlavní předměty s jednou maminkou a uterý, čtvrtek a pátek prvouku a výchovy s druhou? Ale střídání lidí u jedný oblasti učiva fakt nedoporučuju - měla jsme to tak chvíli s kolegyní - bylo to z nouze, byly jsme ve stejnym prostředí, maximálně sladěný, předávaly jsme si info, ale stejně nevědět přesně, co dítě dělalo den předtim, je strašně limitující pro vyučujícího a matoucí pro dítě.
Možná ideální řešení pro vás - dávat dítě do školy, brát ho hned po obědě a podnikat s nim něco nad rámec školní výuky?
Odpovědět