). Synek si přidal (o své vůli) kytaru, chodil ještě rok na oboje, ale pak obojího zanechal. Nenutili jsme ho (jenom jsme chtěli, aby dokonnčil ročník, že se rozhodne pak). Problém byl taky v tom, že syn je mírný dyslektik dysgrafik, což se při hraní na klavír projevovalo negativně v tom, že nestíhal "číst" noty a hrát podle nich. Takže dokud zvládl vše zpaměti, šlo to - v hodině učitelka zahrála, on to odposlechl, našli to na klávesách, doma pak cvičil zpaměti. Složitější skladby ale už takto nedal, a z not taky ne. Byla by to dřina, na kterou neměl morál.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.