Kopíruju z Wikipedie
Charakteristika indigových dětí
Carrollová a Tober zavedli deset atributů, které indigovým dětem připisují:
Přišly na svět s pocitem urozenosti (a často se tak také chovají).
Říkají o sobě, že si „zasloužily být tady“, a bývají překvapeny, když s nimi ostatní tyto pocity nesdílí.
Nepřeceňují se.
Jen obtížně akceptují absolutní autoritu (autoritu bez vysvětlení nebo možnosti volby).
Některé věci jednoduše nedělají; například stát ve frontě je pro ně těžké.
Jsou frustrovány z dogmatických systémů, jež nevyžadují kreativní myšlení.
Často nacházejí nové způsoby provádění věcí, ať už ve škole, nebo doma.
Dokud nejsou s „jedinci svého druhu“, mohou působit asociálně. Pokud nikoho sobě podobného nenaleznou, většinou se uzavírají do sebe a cítí, že jim lidé nerozumí. Škola je pro ně sociálně velice náročná.
Nereagují na „výchovu pocity viny“ („Počkej, až tatínek přijde domů a uvidí, cos provedl!“).
Nebojí se říct, co skutečně potřebují.
Náš syn má snad všechno, fracek jeden indigovej. Kéž by taky někdy někdo napsal, co s nima

.