Po tom půl roce už začalněco říkat a ale pořád je mu špatně rozumět a o i dnes. Slovní zásobu má dobrou,a le ýslovnost špatná. Logopedka říkala, že je důležité, aby cvičil jemnou motoriku, ta totiž souvisí s řečí a tu my máme špatnou, i když je to čím dál lepší!!§ Jo a u nás ve školce nevadí, když dítě nemluví, ba prý přímo naopak, je pro tyto děti škola velkkým přínosem!§ Syn šel ale až ve čtyřech letech. Druhýs yn také pořád nemluví, vůbec. V lednu mu budou dva, tak doufám, že se rozmluví. Jinak je to docela časově náročné, pořád doma cvičit, dojíždět na logopedii atd...a to syn už krásn ěspolupracuje! Na okolí nedej! ono se to všem mluví, že se rozmluví, že to příjde apod. Každopádně, sami neví o co jde a není dobré, aby tě pořád promiň mi to, uklidňovali...Chce to opravdu běhat po doktorech a nenechat se odmítnout. Zkusit třeba i psychologa, tam taky chodíme. Vím o čem mluvím. Starší syn má LMd a vd a taky mi pořád všichi říkali, že ty malé rozdíly oproti jiným dětem nevadí, že to řpíjde, že kadé dítě je jiné...Samozřejmě někdy to tak je, ale dítě líné mluvení od přírody není! Když nemluví, tak tam něco asi bude...Ríkám to ze zkušenosti, co mám duhého syna a ted teprve vidím, jak se opravdu má chovat zdravé dítě, kzeré nemá žádný problém. U prvního jsme to bohužel neviděla, říkala jsem si, jaký jeklidný, hodný, tichý...Držím palce!!
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.