14.12.2009 9:35:00 lucius
Re: Reklamace matrací Ikea
Ahoj, zkušenost s madraci Ikea nemám, ale můžu Ti poradit ohledně jejich reklamace. 
Reklamaci jim zašli každopadně písemně a telefonicky je pak neustále uháněj. Nečekej, až si pro ně přijedou. Pokud máš auto, jeď tam sama a reklamuj je přímo u nich na prodejně, kde jsi je koupila. Je to blbý, ale bohužel ba jsi se nemusela dočkat jejich příjezdu. Nenech se u nich odbýt a pokud budou mát problém, nebo ti nebudou chtít z jakéhokoliv důvodu reklamaci převzít, nech si od nich napsat vyjádření o tom, proč. Eventuelně si tam sežeň nějakého jiného zákaznáka jako svědka. V žádném případě Ti tam nenůžou říci, že tam není vedoucí nebo ten, kdo reklamaci vyřizuje. TO NEEXISTUJE. Musí tam být kompetentní osoba celou dobu provozu. Na vyřízení reklamace mají ze zákona 30 dní od její převzetí. Pokud to do té doby nestihnou, máš právo odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení poněz nebo výměnu zboží. 
A pokud s reklamací budou dělat problémy, okamžitě kontaktuj ČOI. Můžeš jim v Ikei také ČOI pohrozit. Na tohle prodejci slyší. Jiná páka na prodejce bohužel moc není. Ještě se pak s nima můžeš soudit, ale to je na dlouný lokte.
Přeju Ti ať uspějěš. Pa.  




 
Odpovědět