Re: VODARNY - pokouší se o mě infarkt
dělám na vodárnách:
Napiš stížnost - kde přesně popíšeš, jak jsi dům koupila, nahlásila a a oni ti nezaslali smlouvu ani po několika urgencích. Že jsi napojena na kanlizaci teprve od.... (Překvapuje mě ta platba stočného "ze střechy" - vlastně za dešťové srážky...my to takhle máme pouze u právnických osob - podnikatelů, domácnosti to neplatí!!!).....prostě se rozepiš, jak se s nimi snažíš komunikovat, že jsi tam byla osobně a také že ti poslali tu neoprávněnou fakturu se splatností....., přestože jsi ještě neměla uzavřenou smlouvu........a ať to vyřídí co jendřív, že čekáš na odpověď. Dole uvěď komu posíláš všechny kopie....Věcně, stručně ne emotivně
Sepiš to co nejdříve (nejlépe dnes, nevím kdy máš splatnost faktury) a pošli na zákaznické oddělení, technickému řediteli, GENERÁlnímu řediteli, jestli mají kontrolora - tak i vnitřnímu auditorovi....koukni se na kontakty na webu - a přesně vypiš jejich jména a funkce - zainvestuj do několika známek.
U nás když něco dostane na stůl generál či technický (ekonomický), tak začíná na podniku opravdové tóóóčo

......jestli tam nějaký uředník něco zanedbal, tak se to bude řešit opravdu rychle a většinou ku prospěchu stěžujícího si
Odpovědět