Re: Podvozek Jané a jiná autosedačka
Koukám, že potrefená... se ozvala, nebylo to proříznuté, už vůbec ne tak, jak jste na mě štěkal, že jsem s tím někde flákala. Jestli jste dobře četl, tak ono šlo zejména a hlavně o Vaše jednání. Měl byste si uvědomit, že klienti zůstávají klienty firmy i v případě, že je nějaký problém a oni u Vás již nakoupili zboží. Byla jsem přítomna Vašemu jednání už u jedné reklamace v minulosti u jiné osoby a jednání bylo totožné: "Prostě se s váma nebudu dohadovat, jasně vidím, že jste to musela udělat vy, všechny matky to tak dělají, vždyť vidím, když chodím na nákup, jak s těmi kočárky zacházíte...."
Možná by bylo dobré si uvědomit, že Vy jste tu pro zákazníky firmy a ne oni pro Vás a že očekávají opravdu rovnocenné jednání. Takže nejde o neuznání reklamace, ač mě to může mrzet, protože vím, že jsem s autosedačkou zacházela šetrně, ale o Vaše chování.
Odpovědět