Re: Re
Silvi tak já vždy dělala v kanceláři, asistentku apod., ale zase vždy různorodou práci, nikdy jsem nedělala jen třeba vyloženě faktury apod., od objednávek zboží přes fakturaci, skladové programy, denní komunikace se zahr. dodavateli jak písemně tak telefonicky, jezdila jsem na služebky do zahraničí, internetové bankovnictví, reklamace, pohledávky,podklady pro účetnictví prostě skoro vše co se v kanclu dělat dá. Takže nabízím angličtinu aktivní např., to hodně firem chce, mám ekonomku.
Je fakt, že lidí co chce dělat v kanceláři je hodně, ale zase každá firma skoro potřebuje nějakou pracovnici v administrativě, je ale fakt, že je hodně zájemců... Angličtina je trošku výhoda, už se mi několikrát stalo, že mi řekli že se hlásí spousta lidí s angličtinou a pak jim nejsou schopni říct ani svůj životopis, někde dávají i angl. testy apod.
Moni právě mně to přijde v tomhle oboru málo, prostě nejnižší nabídka s kterou jsem se setkala...Hlavně před 10ti lety jsem měla víc.
Silvi ono to není zase tak jednoduché, to lítání po pohovorech zabírá docela dost času a pokud někde nastoupím už 1.3. těžko budu moct 1-2x týdně žádat o volno kvůli pohovoru a pochybuji,že někdo na mě bude čekat, že přijdu na pohovor třeba v 17 hodin. Bohužel si diktují spíše ty firmy kdy dělají výběrová řízení.
Taky mě to štve, že třeba odmítnu něco a pak nic neseženu,ale zase když se někde zahrabu...
Odpovědět