25.2.2010 8:12:25 Zufi.
Re: Učit jen většinové názory? Nebo vše?
Ale Suzzan, samozřejmě, že se to žáci učí.
Např. i to , že Kreacionismus bývá někdy směšován s teorií inteligentního designu; je však třeba obě koncepce odlišovat. Kreacionismus vychází z předpokladu, že svět byl stvořen bohem, kdežto teorie inteligentní design na základě analýzy biologických fenoménů pouze dospívá k závěru, že tyto fenomény v sobě nesou prvky účelnosti a záměru - tedy inteligence.Pochopitelně na rozdíl od Darwina.
Nebo jiný příklad- ve zdravotní výchově v 9.roč. je rozebrán porod, doby porodní dokonce i bonding a mimo jiné i domácí porod, tak aby si udělaly obrázek samy, tedy ne v duchu je to riziko, nikdy doma nerodte, ale na základě článků ( i na Rodině) se dozvědí názory pro i proti a také se dozvědí, což považuji za důležité, co by měly vědět a co si připravit, pokud by se k tomu rozhodly, nebo aspon vědět, kde to třeba na netu najít.
Odpovědět