26.2.2010 22:05:11 pavla12345
Re: Reklamace - IKEA
Tak já mám na reklamaci v IKEA poněkud nahořklou vzpomínku.
4.12. jsem koupila dvě matrace, celkem stály 24 tisíc. Doma jsme je rozbalili, byl tam papír, kde psali, že do 3-4dnů se matrace nafoukne a bude plně funkční. Čekali jsme 8 dní a nic, tak jsme reklamovali. Podle pokynů jsme nafotili, reklamace byla uznána, nicméně nové matrace přivezli až 22.12.
Rozbalili jsme je, čekali, až se nafouknou a budou funkční a ono zase nic. 2.1. jsem reklamovala znovu a dloouho se nic nedělo. Přišlo mi to , že už o problému s tímto konkrétním výrobkem věděli a schválně si dávali na čas. 23.1. se mi ozvali, stejné zboží už jsem samozřejmě nechtěla, takže jsem si vybrala jiné matrace, každá stála o tisíc korun víc než ty původní.
Myslela jsem si - naivka - , že když je problém na jejich straně, projeví trochu vstřícnosti, dražší matrace mi přivezou a já jim na místě doplatím 2000. Ale ono ne, musela jsem jet 80km, zaplatit rozdíl a pak mi teprve matrace přivezli. Suma sumárum, 4.12. jsem zaplatila a UŽ 30.1. jsem se vyvalovala na nové matraci.

Odpovědět