23.3.2010 17:18:35 Ambrosie
Nákup v zahraničním E-shopu a problém s platbou
Mám následující problém. Udělala jsem nákup v zahraničním E-shopu, konkrétně anglický e-shop. Vše bylo ok do doby než mělo dojít k platbě - akceptují MasterCart, internetovou kartu, takže jsem vše zadala (všechny údaje v pořádku) a přišel mi mail, že neví proč, ale nejsou schopni si strhnout peníze. Limit v bance je v pořádku, zůstatek dostatečný, ze strany mojí banky by mělo být vše ok, zkoumali jsme to 3x už - s bankéři.
Mě se vždy na účtě v nezaúčtovaných transakcích ukáže že tam "visí" nějaká platba ve výši 28 kč (cca, předpokládám že to je 1 libra), dneska se mi tam dokonce ukázala nezaúčtované transakce ve výši 588kč (což už nechápu vůbec, protože platba která má odejít je ve výši cca 22 000,-Kč). E-shop je to důvěryhodný, na trhu jsou přes 20 let, na území UK, USA.
Samozřejmě s nimi komunikuji přes telefon, teď už jsme zkusili jestli není problém v internetové kartě nadiktovat údaje normální platební karty - to bylo včera, dneska mám v těch nezaúčtovaných transakcích těch 588 kč, já prostě nechápu...
nestalo se Vám něco takového někdy, jak jste to nakonec vyřešili?
Odpovědět