31.3.2010 0:51:01 M+1
Re: Neohleduplné a kontraproduktivní
Tak já nejíst pět hodin tak umřu hlady a je mi špatně a zvracím. Chudák dítě. Já jedla i při porodu!
Pokud má syn poruchu, tak je učitelka úplně bl....á...mám ségru, přítele a nejlepší kámošku s kupou dys a podobných (tedy se to ještě tak nebralo, zvlášť u přítele, bůh ví co by mu dnes našli...mimochodem je ING. i přes svůj handicap) a prostě je to jako chtít po člověku bez nohy aby bez ní běhal. Prostě to nejde, nevymýšlí si to, nedělá to naschvál jen prostě mozku to nejde. Kámoška je super holka, dnes Bc. ale nenarazit na mě tak asi skončí v prváku. Až do páťáku jsem jí pomáhala se sešity, jazyky, dodiktovávala to co jsme si psali atd. Ona ač se snažila nejvíce ze třídy tak to nestíhala, nemohla za to, nebyla blbá, ale nemohla to zvládnout. To co já se naučila na jedničku za destinu času ona na čtyřku za mnohem delší úsek...proč když to chápu já učitelský nevzdělanec, proč si to probůh nezjistí učitelka? A trápí dítě tím, co ikdyby se sebevíc snažilo nemůže splnit? To mi připadá už jako týrání. Přitom stačí těmto dětem pomoct nebo vhodně ulevit (čas, připomínání, psaní dú do notýsku aby rodiče věděli) a je to vše OK a většina těhle lidí se pak strašně snaží. Opravdu, když to tady čtu tak to nechápu...a moc dobře si pamatuju jak se mamka nalítala na školu k ségře a vysvětlovala (a stejně ji pitomá úča dávala pětky z diktátů za měkké a tvrdé y, které dokonce života nezvládne a ani ho nebude potřebovat!!!)pak časem už měla grif a na úču si došlápla a byl klid. Ale to co se od nich dozvěděla jak se ségra nesnaží....neučí se...přitom se učila doma hodiny aby z některých předmětů prolezla...fakt nechápu. V životě většina z nás dělá to co ho baví, nebo je mu aspoň trochu sympatické a zvládá to. Jestli nezvednu těžké věci nepůjdu někde do přepravy balíků a jestli neumím češtinu kvůli dys tak nepůjdu dělat sekretářku přeci! Většinu věcí, kterými účy trápí děcka pak už nikdy nikdy v životě nepoužijí anebo pokud je potřebují tak jim pomůže přítel nebo si je nechají vypracovat a zaplatí. Pokud neumím účto a potřebuji ho zadám ho účetní a nebudu si ho dělat sama když od základky nespočtu deset čísel bez chyby.
Nechápu ty učitelky o co jim jde? Připadá mi, že jen o to vyvyšovat se nad slabším a znevýhodněným a dirigovat.
Odpovědět