11.6.2010 10:08:21 zerat
Re: Může CK zvýšit cenu zaplaceného zájezdu cca o 30%?
Gabi, o jakou jde CK? Když napíšeš název CK dají se na netu pohledat jejich všeobecné podmínky, tam by tohle mělo být ošéfovaný.
Pokud je to chyba pracovnice přepážky provizního prodejce, tak je na vás, jestli to necháte na ní, aby zaplatila za svoji chybu a zatáhla to ze svého platu za vás a nebo to doplatíte. Pokud je to pobyt zakoupený přímo u touroperátora a on se dopustil chyby v ceně pobytu v systému... tak podle mě máte na výběr buď doplatit nebo odstoupit od smlouvy příp. předpokládám, že vám řekli, jaké jsou vaše možnosti, nebo ne?

Vím, že když jsme v CK řešili podobný problém, tak se rovnou psalo, jaké možnosti má klient. Heleď zavoláním na ČOI příp. na Asociaci cestovních kanceláří nic neztratíš, naopak CK uvidí, že si nenecháte kadit na hlavu
Mmch v tom šrumci, který je v tuto dobu v cestovkách se občas chybička vloudí- osobně neznám žádnou bývalou kolegyni... která by se nedopustila boty, že někde zapommněla přidat nějaký poplatek a pak se to taky řešilo se zákazníkem příp. ubytovatelem. Sama jsem párkrát taky řešila "botu" i když teda podobného rozsahu ne. Jedna kolegyně málem platila za zákazníky 20 000 Kč- já v tý době z CK odešla, tak nevím, jak to dopadlo. Jen dodám, že ale vždycky jsem trvala na tom, aby se rovnou zákazníkovi říkalo, jaké jsou možnosti, příp. jsem se omlouvala tak moc, že klienti vyšli vstříc...

Odpovědět