Re: Změny v podnikání - marketingový průzkum
Ahoj Baru

ja se rozhoduju podle vice faktoru, zalezi o jake zbozi taky jde.. Kdyz kupuju oblecky, tak chci aby ten prodejce mel vice veci, ktere se mi hodi, kdyz kupuji jednu konkretni vec (napriklad vysavac), dam prednost osvedcenemu prodejci a za postovne si klidne priplatim.
Takze moje kriteria asi takto:
1/ vhodnost eshopu (ma vice veci co chci, pripadne je "osvedceny" - moje zkusenosti, nebo reference, hodnoceni zakazniku atd.)
2/ cena (beru celkovou, tedy pripocitavam co chteji za postovne)
3/ kdyz najdu nekoho pobliz k osobnimu vyzvednuti, dam mu prednost (snizi to cenu, takze viz bod 2

)
4/ z varianty posta x PPL davam prednost PPL, dam adresu na manzela, ktery je v praci cely den a neni s tim problem
- kdyby mi nekdo nabidl zdarma dovoz domu ve vecernich hodinach, tak bych to asi uprednostnila i pred cenou
Odpovědět