10.12.2010 13:53:25 Kopretina černá
Přepravní firma GLS
Ahoj, před několika dny jsem si v jednom kreativním e-shopu objednala několik věciček /ráda bych z nich stihla do Vánoc ještě něco vyrobit/, jako způsob přepravy jsem zvolila bohužel GLS /další variantou byla Česká pošta, no po předchozích zkušenostech - balík ke mne putoval déle než týden - jsem si řekla, že GLS je expresní služba a že vyzkouším tu/. Bohužel - z e-shopu mi v pondělí napsali, že je balík odeslán a že ho mám očekávat v úterý. Do dnešního dne zásilka nedorazila /sleduji ji na stránkách GLS on-line, včera už byla u kurýra, potom se prý kvůli nedostatku času na doručení vrátila zpět na depo/, psala jsem jim i e-mail... A výsledek? Nic. Mrzí mne to, fakt jsem se na ty věcičky těšila. Jsem ráda, že jsem nic neplatila předem /je to na dobírku/, protože jinak bych byla naštvaná ještě víc. Vím, že jsou silnice špatně sjízdné, navíc je i před Vánoci zásilek logicky více, ale.... expresní službu si teda představuju jinak /případně bych alespoň "uvítala" vysvětlující odpověď na můj mail/...
Jakou zkušenost máte vy?
P.S. zatím nejlepší zkušenost mám s PPL /bohužel tento e-hop přes PPL neposílá/.
Odpovědět