 
	
	
 
  , nic si z toho nedělej, Mám podobně "chápavého" manžela doma, občas taky takhle ujede, pak se omluví a jede se zase dál. Taky se nám 1. třída nepovedla úplně podle mých představ - viz. můj příspěvek výše. Koncepce je jedna věc,ale realita a konkrétní osoba pedagoga věc druhá. A i dobrá učitelka si prostě s konkrétním žáčkem nemusí sednout. Na druhou stranu, kamarádky dcera nastoupila do školy nevalné pověsti - vyfasovala skvělou učitelku a sešel se prima kolektiv. Vždy je to o náhodě. Naše paní učitelka je také proti té původní metr a z dcery vylezlo, že občas křičí, dceři se také stýská po té původní.Ale zatím jsme se rozhodli nepřestupovat,necháme to sednout a uvidíme. Ale je pravda, že pro nás je to nejbližší škola a to se ukázalo jako obrovská výhoda. A v tvém případě bych skoro řekla nutnost... Zkus teď myslet chvíli jen sama na sebe. Je pro tebe dál reálné dojíždět takto se čtyřma dětma? Co když ti některé z nich onemocní? A co když tě řidič vevezme s kočárkem? Třeba u nás je toto problém, jak jeden kočárek jede, další nevezme. Navíc si vem tu "kvalitu" prožitého času, když celý den jen cestujete. To si ti mladší nezaslouží.Co vše by jste za tu dobu mohli společně dělat. V tvém případě bych jednoznačně volila přestup. Jaký vlastně máte v současnosti důvod zůstávat na té škole co jste? Mají výbornou koncepci - ovšem v praxi Vám prostě škola nesedla, jaký je důvod v ní zůstávat? A co se týče školkáčka -  u vás na sídlišti je jen jedna školka? Nešlo by ho umístit do nějaké jiné než té mizerné? Ale zase je to o náhodě, třeba mu zrovna ta sedne.
, nic si z toho nedělej, Mám podobně "chápavého" manžela doma, občas taky takhle ujede, pak se omluví a jede se zase dál. Taky se nám 1. třída nepovedla úplně podle mých představ - viz. můj příspěvek výše. Koncepce je jedna věc,ale realita a konkrétní osoba pedagoga věc druhá. A i dobrá učitelka si prostě s konkrétním žáčkem nemusí sednout. Na druhou stranu, kamarádky dcera nastoupila do školy nevalné pověsti - vyfasovala skvělou učitelku a sešel se prima kolektiv. Vždy je to o náhodě. Naše paní učitelka je také proti té původní metr a z dcery vylezlo, že občas křičí, dceři se také stýská po té původní.Ale zatím jsme se rozhodli nepřestupovat,necháme to sednout a uvidíme. Ale je pravda, že pro nás je to nejbližší škola a to se ukázalo jako obrovská výhoda. A v tvém případě bych skoro řekla nutnost... Zkus teď myslet chvíli jen sama na sebe. Je pro tebe dál reálné dojíždět takto se čtyřma dětma? Co když ti některé z nich onemocní? A co když tě řidič vevezme s kočárkem? Třeba u nás je toto problém, jak jeden kočárek jede, další nevezme. Navíc si vem tu "kvalitu" prožitého času, když celý den jen cestujete. To si ti mladší nezaslouží.Co vše by jste za tu dobu mohli společně dělat. V tvém případě bych jednoznačně volila přestup. Jaký vlastně máte v současnosti důvod zůstávat na té škole co jste? Mají výbornou koncepci - ovšem v praxi Vám prostě škola nesedla, jaký je důvod v ní zůstávat? A co se týče školkáčka -  u vás na sídlišti je jen jedna školka? Nešlo by ho umístit do nějaké jiné než té mizerné? Ale zase je to o náhodě, třeba mu zrovna ta sedne.  Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.