Re: Firma Bicorn a levnyplyn.cz
V oblasati dodávek plynu vybíráme na základě nezávislého posouzení hlavních dodavatelů energií na trhu pro domácnosti toho nejvhodnějšího. Toto srovnání provádíme každého půl roku a za Vás hlídáme, zda existuje dodavatel ještě výhodnější.
nová nižší cena za energii na kterou máte nárok Vám poběží po uplynutí obvyklé 3 měsíční výpovědní lhůty. Přepojení probíhá vždy kvartálně. Min. 14 dní před tímto datem budete informováni dopisem.
distribuce (přívod plynu) od RWE Vám zůstává stejná. Veškeré služby se tedy nemění. Technik od RWE Vám stejně jako doposud jednou ročně opíše aktuání stav plynoměru. I nadále Vám jednou ročně přijde faktura s případným doplatkem či přeplatkem. Zůstává Vám i obvyklý způsob úhrady přes SIPO či inkaso. Stejně tak veškeré technické potíže řeší i nadále RWE (pohotovostní infolinka 1239). Navíc je Vám nově k dipozici Váš osobní energetický poradce (viz. kontakt dole).
Snižuje se cena za spotřebovaný plyn a stálý plat. Všechny ostatní poplatky zůstavají stejné. Navíc si neúčtujeme žádný aktivační poplatek a u vybraných dodavatelů i jiných nadstandartních klientských slev a služeb ( seniorské slevy, slevy ZTP, podpurné zafinancování možných oprav spotřebičů).
s našimi zákazníky udržujeme dlouhodobé nadstandardní vztahy. I proto se snažíme veškeré smlovy uzavírat na dobu neurčitou smlouvy - při změně cen jsme tak schopni Vám doporučit opět toho nejvhodnějšího.
Odpovědět