23.1.2011 14:23:25 Limai
Problémy s účtem v Mbank a zrušení účtu
Mám účet v Mbank,někdy v listopadu nebo v prosinci mi bankomat sežral kartu kterou jsem nechala zablokovat a od té doby nemám přístup k penězům na svém účtu,nemohu vybrat peníze z bankomatu ani je převést z účtu k někomu z rodiny,aby mi je vybral,protože internetové bankovnictví mám též zablokované.Na Mlince jsem žádala o vydání nové karty,bylo mi řečeno že mi do deseti dnů musí poslat identifikační balíček(zkráceně IB),pak si musím aktivovat nová hesla a teprve poté mi mohou vydat kartu.Dostala jsem tedy nové identifikační údaje,tzn.dočasné heslo a dočasné IČ klienta.Nějak v té době jsem přišla o SIM kartu s telefonním číslem které jsem měla v bance hlášené,takže jsem byla nucena si pořídit číslo nové,a nemohla jsem se tedy přihlásit s novými identif. údaji na účet,protože autorizační sms by mi přišla na staré nefunkční číslo.Chtěla jsem tedy číslo na lince banky změnit a nahlásit nové,tam mi však řekli že se musím přihlásit s novými identif. údaji,a že mi i nadále po jejich aktivaci bude platit staré IČ kterým jsem se přihlašovala dosud.Takže jsem změnila údaje,ale když jsem se chtěla přihlásit na Mlinku a zadávala staré platné ID,tak mi to hlásilo že je neplatné.Zkusila jsem nové ID a též bylo údajně neplatné.Po třetím pokusu jsem zkusila opět to staré,to mě již k operátorovi pustilo,ale následně mi bylo sděleno že zadáním neplatného ID mám vše znovu zablokované a že nemohou udělat nic jiného než mi poslat nový IB.Takže jsem čekala znovu až dostanu IB,a opakovala se ta samá situace,s tím že jsem se u operátora předem informovala které IČ mám zadávat při přihlašování na linku,pak jsem tedy změnila hesla a chtěla nahlásit změnu čísla,jenomže opět došlo k tomu,že mi systém dvakrát hlásil neplatné IČ a až potřetí bylo platné,ačkoli jsem to samé číslo zadávala již poprvé.Pracovnice linky mi ovšem sdělila,že jsem si to znovu tímto zablokovala,čímž jsem vybuchla jak sopka a byla neskutečně nasraná.Nabízela mi poslání nového IB,to už jsem ale odmítla s tím že jim na tyto praktiky sere pes(tedy až úplně takto do slova jsem to oné dámě neřekla) a že nic posílat nemají,protože účet zruším,jelikož na tyto manýry fakt zvědavá nejsem.Jenomže na účtě mám peníze,a vůbec nevím jak se k nim co nejrychleji dostat.Když zažádám o zrušení účtu,za jak dlouho a jak mi pošlou peníze?
Odpovědět