Mickey,
ona ta pověst nemusí nic znamenat....
Každý chce od školy něco jiného, takže co nevyhovuje jednomu může vyhovovat druhému...
Ona když je ředitelka třeba trochu metrnice, mívá ve škole řád, ale zase je tam napjatější ovzduší...když je ředitelka mírná, bývá nálada uvolněnější, ale někdy to sklouzne i k volnějšímu režimu, což také nemusí být to nejlepší...
Já bych se nerozhodovala až tak rychle....spíš bych si sepsala, co od školy očekávám a pak obě školy porovnala, co se nedá zjistit na netu, klidně bych zkusila zjistit telefonicky nebo při osobní návštěvě...
Mně třeba nevyhovuje, když škola moc často jezdí a výlety, koncerty, divadlo atd....neříkám, že děti mají být pořád zavřené ve třídě a sedět v lavicích, ale nápaditá výuka se dá dělat i bez toho neustálého ježdění někam...jednak to leze do peněz, druhak to narušuje návaznost učiva....ale zase někomu tohle vyhovuje a tak to bere jako pozitivum...
Někdo preferuje frontální výuku, kdy jsou děti v lavicích a ve třídě je ticho a klid na učení, jiný dá přednost kruhovému nebo skupinovému uspořádání lavic, které ale může vést k většímu neklidu....
Někdo chce pro své dítě učitelku mírnou, milou, protože má malou (malého) citlivku, jiný zase uvítá ráznou učitelku, která srovná kdejakého raubíře...stejně tak někdo potřebuje mít při učení trochu volnosti a klidu na práci, jiné dítě zase potřebuje přísnější přístup, aby vůbec něco dělalo...
Někdo chce širokou nabídku kroužků, jinému na tom nezáleží....
Pro někoho je důležitá možnost družiny i pro starší dítě, jiný družinu nepotřebuje a tak je mu fuk, jestli se do družiny vejdou i třeťáci nebo už ne...
Přeju šťastné rozhodnutí

.