. Zejména potom ve škole, kdy se jede na dva bloky o délce 1,5 hodiny, dítě pak sice může měnit činnosti podle libosti, ale zase vyžaduje to vedení od učitele. A Montessori je založené na tom, že dítě se učí samo, učitel funguje víc z povzdálí, koriguje a sestavuje učební plán a tak...rozhodně není žádoucí, aby se dítěti věnoval po celou dobu, a jak píše Martina, zrovna tohle to hyperaktivní dítě potřebuje. Takže nejde o nějakou diksriminaci kvůli neklidu, ale proto, že potřeby těch dětí jsou přesně opačné (tedy větší pozornost od učitele a pevný časový řád v krátkých úsecích).
Den českých řemeselLitoměřice
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.