 
	
	
 A jestli tě konkrétně zajímá zrovna to vstávání... Děti si na něco začnou dávat pozor, pokud zjistí, že jim z toho jinak plynou nějaké neblahé následky. Můžeš si stanovit nějaké datum a začít dceři hlásit, že od toho a toho data ji už nebudíš a klidně ji necháš přijít do školy pozdě. Důležité je to pak dodržet. První možnost je, že ten den opravdu vstane sama a zjistíš, že ona by bývala během následující čtvrthodiny stejně z té postele vylezla a všechno hravě stihla, tak proč se jí do toho plést. Druhá možnost je, že opravdu zaspí. Pak tvá úloha bude trvat na tom, že udělá všechny pravidelné ranní úkoly jako vyčistit si zuby, nasnídat se... - i kdyby měla do té školy dorazit pozdě. Jeden pozdní příchod jí ve škole omluví. Pokud se z toho začne stávat pravidlo, začnou z toho plynout důsledky, které se dceři nebudou líbit. Jednak je tam tlak mínění ostatních dětí, jednak jí může učitel uložit nějakou práci na doma navíc apod. Dokonce s tím experimentem a jeho cílem můžeš seznámit třídní učitelku a požádat ji o spolupráci. Pak si tvoje dcera může v důsledku pozdních příchodů na tvé vlastní přání třeba nadlimitně procvičovat matematiku.
 A jestli tě konkrétně zajímá zrovna to vstávání... Děti si na něco začnou dávat pozor, pokud zjistí, že jim z toho jinak plynou nějaké neblahé následky. Můžeš si stanovit nějaké datum a začít dceři hlásit, že od toho a toho data ji už nebudíš a klidně ji necháš přijít do školy pozdě. Důležité je to pak dodržet. První možnost je, že ten den opravdu vstane sama a zjistíš, že ona by bývala během následující čtvrthodiny stejně z té postele vylezla a všechno hravě stihla, tak proč se jí do toho plést. Druhá možnost je, že opravdu zaspí. Pak tvá úloha bude trvat na tom, že udělá všechny pravidelné ranní úkoly jako vyčistit si zuby, nasnídat se... - i kdyby měla do té školy dorazit pozdě. Jeden pozdní příchod jí ve škole omluví. Pokud se z toho začne stávat pravidlo, začnou z toho plynout důsledky, které se dceři nebudou líbit. Jednak je tam tlak mínění ostatních dětí, jednak jí může učitel uložit nějakou práci na doma navíc apod. Dokonce s tím experimentem a jeho cílem můžeš seznámit třídní učitelku a požádat ji o spolupráci. Pak si tvoje dcera může v důsledku pozdních příchodů na tvé vlastní přání třeba nadlimitně procvičovat matematiku. 
 Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.