19.7.2011 20:37:28 Mab
Re: Opačný problém - kartičku ani její kopii nedostaneme
Tak to se musím ohradit, zavolat pojiš´tovně se dá jen ve všední den a úředních hodinách. Takže v době pohotovosti buď kartička pojišťovny nebo zaplatit hotově. Bohužel dost lidí totiž udalo nesprávnou pojišťovnu nebo tvrdili že jsou pojištění a nebyli, takže já to opatření považuju za správné. Pár jich i mělo cizí kartičku pojišťovnya vydávali své dítě za jiné pojištěné. Bohužel opakovaná zkušenost.
A co se týče porodnice, tak to je blbost úplně nejvyššího kalibru. Na poslední prohlídku se odnášelo standartně proto, že se dělaly odběry na novorozenecký skrínink, vyšetření na vrozený zákal oční čočky, ev. UZ ledvin. Pak se děti rozvezly zpět k matkám. PO kojení, předtím než se šly matky převléknout se děti dávají k sestrám neb v převlékárně není dostatek místa, kdy´ž se matky převlékly, přivezly se děti. POkud dal někdo dítě sestrám v 9 hod. a šel domů až v jedenáct byla to jeho volba nikoliv nařízení lékařů či sester. A poplatek s tím nesouvisel, většinou se posílali otcové do poklady, takže matky a děti s tím neměly nic společného. Navíc kdo nechtěl zaplatit hned, tak dostal dluhopis. POkud jste se setkali s takovým přístupem, jaký popisujete, tak se omlouvám a doufám, že to byla výjimka a snad zrovna špatné naladění pacient, otec, sestra.
Odpovědět