Spolupráce se školkou
Oběhli jsme si zas kolečko po doktorech a ačkoli Riškovi školka prospívá dostali jsme plno instrukcí, jak se mu věnovat, kde přitlačit, co rozvíjet.
Ve školce máme skvělou paní učitelku, která se ptá, jak s ním má pracovat, vyžádala si naši zprávu z PPP starou půl roku, aby věděla, co s ním má dělat. Fakt mě moc potěšil její zájem a péče.
Na neurologii jsme dostali rehabilitace, objednaní jsme až příští týden, to zatím nevím. Ale jinak jsme docela pohořeli a to hlavně na logopedii - nechce se moc učit, ze všeho má srandu, nevydrží u toho víc než pár minut. Možná jste četly, jak jsem tu psala o jeho mluvení - to se zlepšilo, začal mluvit víc, ale hůř srozumitelně a občas jako by nerozuměl ani mi, co po něm chci (riško zamrkej - neví, když ukážu a řeknu udělej to taky, udělá - to je jen přiklad). Dr se domnívá, že snad je po školce unavený a nazvala to "dysfázií", co to znamená? Jinak byla milá jako vždy a bere to, že má prostě prcek čas. Tak nevím.
Můžu požádat paní učitelku, aby na něj trošku dohlídla třeba při zpívání nebo učení říkánek ohledně toho vyslovování a taky v jiných činnostech dle toho posouzení PPP?
Mají tam 25 dětí a po novém roce až 28, vím, že se s nimi nezastaví, ale co chodí prcek do školky mám pocit, že už není tolik času se mu věnovat a taky nemám až takový vliv jako dřív. Riška tam bývá od osmi do půl třetí, protože je tam rád, líbí se mu být s dětma a fůra hraček. Paní učitelka je úžasná ženská, při vyzvedání si vždycky udělá dvě minutky čas, aby mi řekla, jak co mu šlo a většinou je to chvála - dnes si sám obul papuče, sice naopak, ale snaží se / tu lžičku drží tak blbě, ale nechce ji dát z ruky, baští sám, snaží se, je šikula / no a výtky má k: nechce držet chleba, aby si "nezašpinil" ruce od pomazánky a nechce se přikrývat při spaní po obědě (vlastně ani moc nespí).
Můžete mi poradit, jak na něj?
Odpovědět