 
	
	 Já vím,že to člověku nedá,ale ono někdy  méně bývá více.Pokud člověk děti i s dg příliš opečovává a vede za ručičku,tak na jednu stranu je hodně naučí a do té hlavy jim narve,na druhou stranu ty děti pak spoléhají jen na rodiče a nic neudělají samy.Já vím,že mi namítnete,že ta dg jako taková je o tom,že ony nemají motivaci a samy od sebe nic neudělají,já to vím,jenže někde může přijít ten pokrok a my už to nemusíme vidět
Já vím,že to člověku nedá,ale ono někdy  méně bývá více.Pokud člověk děti i s dg příliš opečovává a vede za ručičku,tak na jednu stranu je hodně naučí a do té hlavy jim narve,na druhou stranu ty děti pak spoléhají jen na rodiče a nic neudělají samy.Já vím,že mi namítnete,že ta dg jako taková je o tom,že ony nemají motivaci a samy od sebe nic neudělají,já to vím,jenže někde může přijít ten pokrok a my už to nemusíme vidět Nebo jednu malinkou věc by už mohl dělat sám,ale protože to s ním děláme odjakživa,ani jednu stranu to nenapadne.Já jsem v tomhle trošku ve sporu s p.učitelkou,i když ona je fakt v pohodě
Nebo jednu malinkou věc by už mohl dělat sám,ale protože to s ním děláme odjakživa,ani jednu stranu to nenapadne.Já jsem v tomhle trošku ve sporu s p.učitelkou,i když ona je fakt v pohodě .Ona by chtěla,aby měl syn jen jedničky a dvojky,protože na to má,jenže on na to má,pokud se s ním bifluju každý den.Rozumějte třeba přírodopis,nestačí jeden den,ale opravdu tak tři a to má už i dějepis,fyziku,občanku,AJ.Já si myslím,že pokud to s ním zopakuji jednou,dvakrát a on si to nezapamatuje,tak ať dostane špatnou známku.
.Ona by chtěla,aby měl syn jen jedničky a dvojky,protože na to má,jenže on na to má,pokud se s ním bifluju každý den.Rozumějte třeba přírodopis,nestačí jeden den,ale opravdu tak tři a to má už i dějepis,fyziku,občanku,AJ.Já si myslím,že pokud to s ním zopakuji jednou,dvakrát a on si to nezapamatuje,tak ať dostane špatnou známku. Je to možná zbytečné,ale on taky musí vidět,že se má snažit si to zapamatovat,příjde mi,že jedničky jsou spíš moje,já bych brala i trojky,když bych věděla,že jsou jeho.Prostě se snažím preferovat tu samostatnost,i když taky z jedné strany z něho dělám určitě mamánka.No je to prostě těžké,doufám,že jste můj zmatený příspěvek pochopily.
Je to možná zbytečné,ale on taky musí vidět,že se má snažit si to zapamatovat,příjde mi,že jedničky jsou spíš moje,já bych brala i trojky,když bych věděla,že jsou jeho.Prostě se snažím preferovat tu samostatnost,i když taky z jedné strany z něho dělám určitě mamánka.No je to prostě těžké,doufám,že jste můj zmatený příspěvek pochopily.
 Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.