. To jsem byla fakt v šoku, že to zvládla. Jinak poznávala tvary, teda spíš jí učitelka říkala, tak tohle je trojůhelník, že jo a ukazovala na obdelník. A vikča, ne, to je trojuhelník. Prostě spíš jí pletla a Vikča jí opravovala. Pak zvířátka, taky jí říkala to jsou kozičky že jo? A Vikča ne, to jsou zajíčci atd. Dále barvy, říkanku musela říct, malovala obrázek, podpis po ní nechtěli, ale ona se teda na ten obrázek podepsala. Počítala, počítala ovoce na obrázku, musela říct jaký je to ovoce a pak se uč ptala, ať jí ukáže, kde je více ovoce a kde je míň. No bylo toho strašně moc co po ní chtěli.... Učitelka říkala, že má fakt rozumu na rozdávání, že je strašně chytrá, ale že je malinká a že sebou dost šije. Když se bavila a plnila vikča úkoly, tak se pořád hýbala a mávala rukama, jakože od radosti, že se jí daří, ale musí být v klidu. Říkala, že není po této stránce dozrálá, že by nevydržela 4 hodiny sedět.
.

Den českých řemeselLitoměřice
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.