Re: trojka z chování a ředitelská důtka zároveň
opakované důtky byly pokaždé za něco jiného, klukovi stačilo doma říct, ať to nedělá a dobrý. Bylo by to stačilo, kdyby mu to řekli ti učitelé ve škole a ne mu rovnou dávali důtku. Typ běhání po chodbě, stačilo říct a dobrý. Vadí mi, že komunikují jen těmi důtkami. Radši bych běhala do školy řešit, co zase provedl, než ta neosobní důtka, kdy nevím, co se přesně děje. Formulace porušování školního řádu, to může být cokoliv.
Omluvenky jsou u nás problém, já mu vždycky řeknu, ať mi přinese omluvňák, ale nosí mi ho, až když už je skoro pozdě. Já mu nebudu hrabat ve věcech, hledat omluvňák a uklízet do tašky a ještě mu do školy posílat smsku, aby to nezapomněl odnést učitelce. To se musí naučit si hlídat sám, i za cenu důtek a snížených známek z chování. Když se to rychle nenaučí, tak ho holt vyhodí, půjde na základku, nebo pak na nějakej učňák, podle toho, jak dlouho tam ještě vydrží. Nejsem pro nějaké tresty, které nesouvisí s průšvihem, takže snad si dá příští rok pozor, protože z této kombinace chápu, že dalším krokem už bude pravděpodobně vyloučení.
Odpovědět