11.9.2012 0:50:04 Karel
Re: Dítě v 6. třídě má 3x týdně do půl čtvrté
Tak jsme totéž dneska viděli v reálu v naší sedmičce.
Šílené: Dítko přišlo v 17.00 spolu s manželkou po 8h pracovní době (v neziskové MŠ). Následovaly 4 úlohy DÚ z ČJ, úkol, slovíčka a opakování spelování v AJ, úkol z M, a příprava na opakování z převodu jednotek. A k tomu ve mně roste podezření že holka je fakt dyskalkulik (po mé drahé polovině - učil jsem ji kdysi před svatbou na přijímačky... do té doby jsem si myslel že M pochopí každej, jde jen o správnou dydaktiku....). Skončila po 21.00, já musel zpět do práce...
Díky tomu se staly nereálnými všechny kroužky, snad kromě LŠU VV, kterou "nedáme". Jenže doktoři silně apelovali na TV a jediný TV kroužek mají od 18.00 (!) volejbal. Takže by dítko odjelo domů, odhodilo školní tašku, usmálo se na rodiče a opět fičelo zpět do školy na volejbal, odkud by přišlo vě 20.00 a začalo dělat DÚ a učit se na druhý den.
Zato dvě vyučovací hodiny minus oběd dítka prosedí na lavičkách u šaten a v počtu sedmi tříd druhého stupně si tam zahrají pingpong na jednom stole. To bude obíhačka s frontou až ke vchodu do školy. Na začátku hodiny jí začnou a na konci hodiny bude vyřazena už celá polovina zástupu. Jsitě tento přístup velmi posílí prevenci sociálně patologických jevů.
A nejhorší na tom je, že to odnesly holky - kluci mají ve 2 ze 3 odpoledek jen jednu hodinu pauzy, dostaly dříve tělocvičnu i prostory na pracovní vyučování...
Odpovědět