Re: Hospoda
Cvrčku - nevolila jsem slovo ujetý, ale šílený. To ujetý ve mě asociuje mnohem horší obsah a to bych nechtěla, aby tak vyznělo. Já usuzovala podle nás a nějak si to neumím představit. Když vezmu, že ji vyzvednu + - v půl 4, jdeme ještě do krámu, domů, najíst, nachystat aktovku, pak píšeme úkoly. Většinou nemá jeden, ale pár malých,např. vybarvit v obrazci kolonky, kde je m,M. Pak nastříhat písmenka, pak namalovat puntíky k počtům apod. a většinou ještě čtení nebo to není povinné, ale moje poctivka, když pí uč řekne opakovat, tak to musíme vše zopakovat. Psaní zatím tolik ani neměla, vše dělají ve škole. Dělala jen cviky na uvolnění ruky, pak čáry, jedničky a obloučky. Ještě mi musí ukázat co vše ve škole dělali. Končíme docela za dlouho. Neumím si představit, že jí ještě bude bavit něco psát. Doma zatím ani negumovala, nebylo potřeba a ani se mi to nelíbí. Gumovala akorát jednou u J, že neudělala obloučky na střídačku, ale stejným směrem a pak ten úkol vypadá snad ještě hůř. Chodí do školy měsíc a půl. Přece nemůžu chtít, aby psala bezchybně a podle vzoru. Třeba k tomu taky dospějeme,že půjdu koupit písanky, ale nevím, kdy to budeme dělat. Už teď mám pocit, že si málo hraje a i Aja povídala, že chce být déle v družině, aby si mohla hrát a chce chodit i ráno.
Vyjádřila jsem pouze názor, ale každý si to přece může dělat, jak mu to vyhovuje a každé dítě potřebuje jiný přístup. Tím jsem neřekla, že je to špatně, pouze mě to přijde v současné chvíli zbytečně zatěžující. Možná i tím, že stále trénujeme logopedii, která ubírá další čas.
Odpovědět