) chodili jsme to slavit do mekáče. Dcera má všechny tři poruchy. Na dysortografii nic speciálního nemáme, bylo nám řečeno, že máme pracovat na udržování pozornosti takže skládáme obrázky s rozdíly, domalováváme vzor do čtverečků, skládáme slova po písmenech - já říkám písmena a ona musí poznat co to je, na čtení máme mřížku, a některé texty jí zvětšuju na kopírce, protože normální písmo je moc malé (má astigmatismus, nosí brýle.)Dcera nepíše diktáty. Velký problém je porozumění textu, takže čteme všechno společně a pak si o tom povídáme. Specpedka mi řekla, že dítě s poruchou vynakládá mnohem víc energie na učení, než dítě bez poruchy, takže je víc unavená, běžně přijde ze školy a jde si na hodinu lehnout a regulérně spí. Veškeré přípravy do školy nám trvají minimálně hodinu a půl. Synové jsou starší, takže můžu z vlastní zkušenosti říct, že náprava chvílemi hraničící s torturou se nám opravdu vyplatila, ale je to o nekonečné trpělivosti a důslednosti.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.