22.11.2012 22:42:57 NL
Smlouva s dodavatelem energie a změna adresy trvalého pobytu
Ahoj všem, mám dotaz, ale prosím jen od těch co opravdu ví jak to je. Už nějakou dobu válčím s Čezem.
Jde o to, že do roku 2007 jsme měli u nich elektřinu, pak jsme nemovitost prodali, bydleli pár let mimo ČR, odběr jsme řádně u nich ukončili.
V září 2011 jsme koupili novou nemovitost a energie si nechali u dodavatele Global Energy, kde byl prodávající. Takže na smlouvě mezi mnou a Global E. máme uvedenou samozřejmě už adresu stávající, adresu nynějšího trvalého bydliště, místa kam nám chodí korespondence.
V roce 2012 (na jaře) jsme žádali o navýšení jističe a sloučení měření. Máme RD a byli tu 2 elektroměry, tak jsme to chtěli spojit v jeden. Na žádosti o sloučení jsme ČEZU uvedli adresu trvalého bydliště, toho nynějšího samozřejmě. Poslali nám smlouvu, kde uvedli původní, starou adresu. Tak jsem to přeškrtla a uvedla adresu současnou a připojila i lístek, kde jsem je na to upozornila. Během pár měsíců jsem komunikovala i s jejich infolinkou, kde jsem je na to 2x upozornila. Teď tvrdí, že v záznamech z infolinky nic nemají, že mají akorát záznam, že hovor vždy vypadl. Ano mě se stávalo, že hovor občas po pár minutách se ukončil (blbne mi přístroj), ale já tam volala vzápětí znovu, sice mluvila s někým jiným, ale mluvila a to co jsem chtěla jsem jim řekla.
Tak a teď mi jde o jednu věc. Oni nám poslali v létě jakési vyúčtování, nevíme za co, protože doteď mi nebyli schopni na infolince a ani přes email i mojí písemnou žádost odpovědět na můj dotaz o jakou smlouvu se jedná, číslo smlouvy, s kým byla uzavřena, atd. Vyúčtování se nám samozřejmě nedostalo, oni ho poslali na adresu původní. Takže jsme tam měli nedoplatek, o kterém jsme se dozvěděli až poté co nám volala vymahačská agentura a částka - blbých 350 Kč se nám navýšila o stejnou částku za jeden blbý vymahačský telefonát. Přitom to samé mohl udělat ČEZ, měli na nás email i telefon, prostě to co předali dál této agentuře.
Já se si s nimi teď dopisuji, snažím se dozvědět za co, že jim to vlastně dlužíme. Oni píší úplně něco jiného než na co se ptám. Ale zarazila mě tam jedna věc a to, že oni se tam ohánějí tím, že já jim měla sdělit novou adresu. Zaprvé nevím proč, když můj dodavatel Global Energy tuto adresu má správně, proč jí oni nemají od něj v databázi? Nevíte zda to dodavatel nějak komunikuje s nimi? Neměl by to dodavatel oznámit distributorovi, nevíte jak to přesně je? A za druhé, pokud já na smlouvě (a stejně tak i na žádosti) mezi mnou a ČEZEM - týkající se navýšení jističe a sloučení měření uvedu adresu správnou, stávající, doručovací, tak neměli by tuto adresu si zanést do systému a na tuto adresu mě i kontaktovat a ne mi neustále posílat korespondenci na původní, starou adresu, kde byl ukončen v roce 2007 smluvní vztah?
Děkuji za odpovědi.
Odpovědět