10.12.2012 7:07:36 Suza007
Re: Reklamace poškozeného zboží zaslaného na dobírku přes ČP
Já takhle vracela balíček dvakrát - jednou byla krabice nepoškozená, ale uvnitř to zjevně bylo rozbité (bylo tam sklo a pěkně rozbitě cinkalo), tak jsem to rovnou nechala na poště, že to nepřijímám, protože je to rozbité. Nic jsem neřešila (jenom jsem napsala e-mail do e-shopu) a asi za týden přišel balíček znovu v pořádku a nic jsem neplatila.
Podruhé jsem balíček převzala, zjistila až po rozbalení, že je to rozbité. Tak jsem to na svoje náklady poslala zpátky a chtěla vrátit peníze a kupodivu mi vrátili peníze za zboží + 2x poštovné.
Takže pokud je e-shop slušný, tak ti balíček odešle znovu hned a z poštou si to vyřídí sám.
Odpovědět