Možná proto mě to zarazilo. Mladší syn má určité problémy, trvalo, než jsme na to přišli, ale přišli. Z toho vyplývají určitá specifika při jeho výuce - musím říct, že nová učitelka nám opravdu hodně pomohla, hodně věcí mu podala tak, aby pochopil, je to individuální výuka, ale málo platný, osnovy jsou osnovy. Původní školu absolutně nesnášel, poté se jí bál, novou školu miluje a chce být prostě nejlepší. Jenže ono mu to nejde s prstem v nose. Musí se připravovat a tak se připravuje. Když jsem se ho ptala, jestli to není příliš - tak že není, musí, něco mu může vypadnout a pak to nedožene - to si pamatuje z bývalé školy - a pak toho bude ještě víc. A tak procvičujeme - shoda podmětu s přísudkem, vzory, pády, vyjm. slova, cizí slova......
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.