9.3.2013 13:34:17 jitule+marianka (7/2011)
Zrušení běžného účtu a převod zůstatku na jiný účet
V pondělí jsem byla v Komerční bance zrušit svůj běžný účet, odevzdala jsem platební kartu, část zůstatku jsem si ještě předtím vybrala na pokladně v hotovosti, zbytek jsme se domluvily s bankovní úřednicí, že zašleme na můj nový účet u Fio banky. Zůstatek byl 130057,-, úřednice říkala, že pošleme 130000,- a zbytek bude odeslán na konci měsíce (až uplyne jakási jejich lhůta), souhlasila jsem, ona peníze odeslala. Marně jsem na ně čekala až do pátku, kdy mi přišel dopis, že transakce nebyla provedena z důvodu nedostatku peněních prostředků na účtě. Jak je to sakra možné, když v okamžiku odeslání tam peníze byly a pár okamžiků nato byl účet zrušen, takže už nic odejít nemohlo (a ani nemělo teda z čeho), žádná platba (trvalý příkaz nebo inkaso) neměla v té době odcházet.
Napsala jsem (naprosto vytočená) mail bankovní úřednici i na centrálu do Prahy (kde mi to zamítli), úřednice nereagovala, centrála mi odepsala, že stížnost přeposílají úřednici, takže jsem tam, kde jsem byla.
Jak mám postupovat, když účet už neexistuje? Jak se dostanu ke svým penězům? Celkem nutně je potřebujeme na rekonstrukci domu, šlo o peníze ze zrušeného stavebního spoření. Jsem z celé Komerční banky docela znechucená...
Odpovědět