

Bin, mluvíš mi z duše.
Mě takhle čtenáře - prvňáka učila teď v první třídě učka slabikovat!!! Ačkoli byla předem upozorněna, že už od 5-ti let (tedy 2 roky - šel v čerstvých 7-mi, je záříjový) čte.
Výsledek: dítě přestalo samo číst (do té doby si přečetl, co potřeboval) - prosinci na tř.schůzkách jsme s pí učkou obě zkonstavovali, že se ve čtení zhoršil, že se pokouší narvat všechny slova do slabik - no, podle mne fakt hrůza! ....
Takže jsem poprosila paní učitelku, aby už ho nechala být, ať si čte, jak chce...
Totéž s počítáním - počítal normálně z hlavy dvouciferná čísla a teď??? Berou číselnou řadu do 20-ti a on to, prosím pěkně, počítá na prstech! hádá!


Já to fakt nechápu - buď to odkoukal od dětí, nebo fakt nevím.
S prospěchem tedy problém nemá - mají děsně přísnou učku - už dává i 4-ky, nicméně od září donesl jen 2 dvojky - popletl si sčítání s odčítáním...
Si někdy říkám, to je tedy výsledek českého školství!!!
Místo, aby s tím materiálem pracovali, tak se snažej narvat ho do škatulky průměrnosti a fakt se jim to daří!
On, který se vždycky snažil na otázky odpovídat a přemýšlet nahlas, dojít ke správnému řešení, teď kolikát na otázky bez přemýšlení říká: "nevim" a ani se nezamyslí

Je mi z toho kapku smutno, přiznám se....

