30.7.2013 9:41:25 *Hanka* & Lucinka
Re: Zavilí telefonisté a prozváněči
1. tak pokud vím, že dotyčný telefon téměř nekontroluje a já opravdu nutně něco potřebuji, tak to třeba za hodinku zkouším znovu. Znám lidi, kteří vidí telefon jen když jim někdo volá a oni ho náhodou slyší.
2. Pokud se chci jen zeptat jak se daří, tak to zkouším znovu třeba až večer nebo druhý den..... (s kamarádkou se už takhle doháníme asi 5 dní - vyměnily jsme si pár vět na FB, ale ještě jsme se po telefonu nedohnaly, buď to nebere ona nebo já. Jsme pod jednou rámcovkou a máme spolu hovory zdarma, takže o financích to není).
3. Pokud volám nějaké instituci, tak to zkouším vícekrát, protože ty mi zpět nevolají
Pochopila jsem, že jsi zřejmě právnička - tak 10x za hodinu volat nebudu, ale zkusím to jednou a pak právě třeba za hodinku znovu...... pokud tě budu znát a vědět, že voláš zpět na nepřijaté hovory, tak počkám až se ozveš, případně pokud se budeme znát líp pošlu sms že s tebou potřebuji nutně mluvit o XY, že zítra vyprší termín a je potřeba s tím něco udělat a prosím o konzultaci.....
Ovšem klient, který volá 10x za hodinu zdaleka nemá na mojí tchýni - za 15 minut jsem měla 18 nepřijatých hovorů

- a to jen proto, že se chtěla zeptat jak se máme a jestli by mohla pozítří přijet
Nejhorší bylo, že jsem to slyšela vyzvánět, ale něco jsem dělala a nemohla od toho odejít ani vypnout telefon, takže mi tu 15 minut v kuse vyzváněl telefon

Mmch odkud jsi? šikovný právník se vždycky hodí

Odpovědět