. Dnes jsem ho šla reklamovat.. byli velmi neochotní.. vůbec ho nechtěli přijmout s tím, že se nejedná o výrobní vadu a že mi musel spadnout. Asertivně jsem si trvala na svém právo zboží reklamovat. Co myslíte - mám šanci? A pokud reklamaci zamítnou s tím, že šlo o mechanické poškození (tím rovnou operovali), má cenu se bránit dál? Mmch do reklamačního protokolu prodavačka rovnou napsala Nejedná se o výrobní vadu.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.