Po obdrzeni voucheru jsem ihned provedla objednavku sluzby tak, jak bylo uvedeno v instrukcich. Jelikoz se nic nedelo, email jsem poslala znovu a prisla mi odpoved, ze muj email spadl do spamu, nicmene ze hledaji s pani uklizeckou volny termin, no a od te doby uz se neozvali. Reklamovala jsem u slevoveho portalu, ale tam mi rekli, ze platnost voucheru uz vyprsela a musim reklamovat primo u firmy. Tak jsem jim uz napsala 2 emaily a reakce zadna. Jedna se sice ""jen"" o 249 Kc, cert vem penize, ale stve me ten pristup, ze se nekdo nabali jen tak a absolutne me ignoruje. Co dalsiho bych jeste mohla udelat? Diky za tipy 
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.