. Pak je třeba relativní, tedy o kolik se dítě posunulo od výchozího stavu, takže dítě, které umí v první třídě násobilku, ale umělo ji už při vstupu do školy a na konci první třídy pořád umí jen to, má nakonec horší hodnocení než to, co při vstupu do první třídy sotva poznalo počet do tří, ale nakonec ovládá sčítání a odčítání v oboru do 20 s přechodem přes desítku. Prostě proto, že to druhé dítě oproti tomu prvnímu udělalo obrovský skok. U přijímaček někam by pak skončilo toto dítě za tím prvním, při hodnocení sčítání v oboru do 20 by na tom byly obě děti stejně.
Edudant a Francimor od Karla Poláčka v Hudebním divadle v Karlíně
Tipy na vánoční dárky pro celou rodinu
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.