| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Povídání o škole

20.6.2014 13:38:56 .Katka

Re: Hudební výchova na ZŠ

Taky bych se zeptala na konkrétní SŠ, jak si to představujou.
Obávám se, že když se podíváš do RVP, tak tam najdeš věci, které běžné dítě nechodící do ZUŠ nemá šanci na ZŠ zvládnout a ani se tam pravděpodobně nedělají, tak aby ses zbytečně nevyděsila.
Příklady takového ambiciózního učiva v RVP:
intonace a vokální improvizace – diatonické postupy v durových a mollových tóninách, improvizace jednoduchých hudebních forem
záznam hudby – noty, notační programy (např. Capella, Finale, Sibelius) a další způsoby záznamu hudby
vyjadřování hudebních i nehudebních představ a myšlenek pomocí hudebního nástroje – představy rytmické, melodické, tempové, dynamické, formální
pohybové vyjádření hudby v návaznosti na sémantiku hudebního díla – pantomima,
improvizace
tvorba doprovodů pro hudebně dramatické projevy



Odpovědět
Průběh diskuze (10 názorů)
Téma: Hudební výchova na ZŠ LenkaMad 20.6.2014 9:36
*Re: Hudební výchova na ZŠ Anča123 20.6.2014 9:38
**Re: Hudební výchova na ZŠ Anča123 20.6.2014 9:41
***Re: Hudební výchova na ZŠ LenkaMad 20.6.2014 9:45
****Re: Hudební výchova na ZŠ Anča123 20.6.2014 10:47
*Re: Hudební výchova na ZŠ Monika 20.6.2014 10:42
**Re: Hudební výchova na ZŠ LenkaMad 21.6.2014 1:42
*Re: Hudební výchova na ZŠ Anni&Annika 20.6.2014 13:25
*Re: Hudební výchova na ZŠ .Katka 20.6.2014 13:38
*Re: Hudební výchova na ZŠ Martina 16.8.2014 16:45

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.