. Mohu jim vybrat školu (nebo je vzdělávat doma), mohu jim zajistit rozvoj v oblastech, kterými se škola nezabývá...jinou otázkou je, zda mám na výběr takové školy a takové vzdělávací přístupy, které by se mi líbily.
což je prima, ale i přírodovědci a muzikantovi se hodí také umět zformulovat myšlenku, gramaticky správně ji napsat, pohovořit též jiným jazykem než češtinou a povšechné informace z jiných oborů...pro puberťáka je to ale nuda a opruz, když jeho přece baví ti brouci a muzika...proto musí nastoupit vnější autorita (rodič,vzdělávací instituce).
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.