9.6.2016 16:52:26 Martin
Re: Rezervace ubytování na booking.com
Chci se podělit o svou velmi smutnou zkušenost s využíváním služeb společnosti Booking.com. Služeb společnosti využívám několik let. Až do nynější zkušenosti jsem byl vždy velmi spokojen. Před měsícem jsme si objednali rodinnou dovolenou v destinaci Via Ponticello 67, 25080 Manerba del Garda, Itálie. Na ubytování jsme měli dobré recenze a i hodnocení na Booking.com 8,5 bylo dobré. Bohužel jsme zaplatili platbu předem a v okamžiku, kdy jsme již nemohli provést storno bez 100% ztráty prostředků za ubytování, došlo ke změně provozovatele ubytování. To mělo za následek nové hodnocení, které bylo v průměru 4,3. Hodnocení návštěvníků, kteří si stěžovali na zavřený resort, bazén, který měl být součástí ubytování a není funkční, hmyz na pokojích a chybějící vybavení včetně nábytku. Snažili jsme se kontaktovat nové majitele. Bez jakékoli odezvy. Opakovaně jsme žádali o prověření situace přímo na místě společnost Booking.com, ale majitelé nekomunikovali ani s ní. Žádali jsme možnost storna a vrácení peněz. Operátorky nás informovali, že možnost storna a vrácení peněz není. Doporučili nám odjet na místo a řešit to tam. Máme dvě malinké děti ve věku dvou let a osmi měsíců a vážně nehodlám jet do zavřeného resortu, kde reálně hrozí, že nás neubytují. Celé to popisuji proto, že jsem až doposud netušil, jak celý systém funguje. Booking odmítá jakoukoliv finanční kompenzaci. Dle Bookingu je vše v naprostém pořádku a souladu se Smlouvou. Zaplatili jsme prostřednictvím jejich stránek údajně přímo majiteli a oni s tím nemohou nic dělat. Když jsme rezervaci zrušili bez možnosti vrácení alespoň části ze 721€ operátorka potvrdila, že resort je skutečně zavřený a bazény mimo provoz. Ale prý až tam přijedeme a zjistíme, že nás neubytují nebo to bude tak strašlivé, že teprve poté nám pomohou nalézt jinou alternativu. Jiné řešení prý není a nemůže nám pomoci. Letos nás díky službám Booking.com žádná dovolená nečeká. Jsem obohacen o novou zkušenost a přes Booking.com si již jistě nikdy nic rezervovat nebudu. Takto si totiž nepředstavuji zákaznický servis. Přeji všem, co na dovolenou jedou, a třeba i přes Booking, ať se jim vydaří!
Odpovědět