Re: Pracovní sešity na ZŠ - pár otázek k zamyšlení
ps pro dany predmet ma vyhovovat svp kontretni skoly, kazda skola si jej muze v urcitem danem vymezeni uzpusobit podle sveho. na trhu je k dispozici nekolik nakladatelstvi, kazde si vytvori ps podle sebe. skola pak slozite vyhledava, ktery prac.sesit ji nejlepe vyhovuje.
plati, ze v kazdem prac. sesite se najdou cviceni, ktera jsou vylozene k nicemu, slozita nebo naopak trivialni nebo se jednoduse nehodi k ucivu.
take nevyplnuji s detmi vsechna cviceni, to neni cil. ta cviceni, ktera nevyplni vsichni, mohou pak slouzit jako doplnovaci cvicka pro rychlejsi deti nebo jako dobrovolne ukoly. na druhou stranu prazdna polovina sesitu je opravdu vyhazovani penez, ucitel by to mel umet rodicum a detem zduvodnit.
a k tem poctarskym chvilkam - toto bych jako pracovni sesit nekoupila pro celou tridu, spis je to produkt urceny jako doplnek na prazdninove procvicovani - pak je pochopitelne, ze priklady budou jednodussi, autori vsazi pravdepodobne na znalost absolutnich zakladu, tezsi typ prikladu by vetsinu deti mohly odradit a proto nejdou do hloubky.
Odpovědět