pak mi přišla vypracovaná zpráva s doporučeními pro školu (takové hodně obecné - víc času, preferovat ústní zkoušení atd.). u holky byla vcelku o ničem (taky - problémy kompenzované intelektem), u kluka zpráva vedla k možnosti zařazení do speciální třídy na češtinu (a v případě zájmu i na angličtinu, ale ta zatím není nutná). ale hlavně od té zprávy jsme se odpíchli při práci se školní speciální pedagožkou, ke které jsem pak začala s dětma chodit na konzultace a která se snažila poradit, co a jak procvičovat, na co se zaměřit, co je zbytečné, protože v danou chvíli to dítě stejně nedá a tak. holka je v podstatě bezproblémová, jenom potřebuje trochu víc času, tam ty konzultace byly asi jenom dvě-tři, ale s klukem docházím pravidelně, protože u něj je pořád co řešit.
Den českých řemeselLitoměřice
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.