
Ne, není to tím, že by se víc učili z "jiných" materiálů. On se opravu za celý rok naučil v jazyku pozdravit, vyjmenovat barvy a nějaká jídla. V podstatě výuka na úrovni kroužku v mš. Co celý ten školní rok dělali? Kdo chce, aby jeho dítě něco umělo, platí mu kroužky, či různá doučování. To má takhle vypadat? A vyšší fixní plat bude jako tu učitelku motivovat k tomu se víc snažit? Spíš naopak. V každé normální práci je běžné mít fixní plat a odměny za výkony, fakt nechápu, proč by to ve školství jít nemělo. Vadí mi velmi, že mám suplovat práci učitele a ještě je chápat a "hladit po hlavičce". Syn je už na třetí škole a všechny školy mají jedno společné. Děti se toho učí strašně málo! Nároky jsou čím dál nižší. Dokonce jsem i zaslechla názor, že škola vlastně není od toho, aby se dítě něco naučilo.
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.