...a se synem se třeba taky na písemky málokdy nějak víc připravujeme, protože prostě třeba tu násobilku nebo vyjmenovaná slova, co teď berou, opakují pořád dokola ve škole a navíc i já se ho na to průběžně sem tam zeptám, jestli to ještě nezapomněl, nebo ho nechám při nějaké vhodné příležitosti něco spočítat - to ani jako učení neberu...většinou to u nás probíhá tak, že si přečteme v notýsku, co všechno v písemce bude a konstatujeme, že to vlastně všechno umí, protože si to všude možně opakuje vlastně tak nějak pořád...a předpokládám, že rodiče, co mají děti s těžšími poruchami učení, to stejně s nimi dělají taky průběžně, jinak by to zapomínaly...takže si to stejně z hodiny na hodinu připomínají znovu, ne?
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Vánoční trhy v KuksuTrutnov
Frozen 1&2Ústí nad Labem Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.