), ale nad "živými" pokladními se stahují mračna a před těmi několika zbývajícími tvoří velké fronty. Když jsem při čekání v těch frontách zjistila, že samoobslužné pokladny používají i mnohem starší osoby než já a celkem jim to jde (a když nejde, tak prostě zavolají obsluhu), začala jsem se psychicky připravovat, že i na mně jednou dojde. Zatím jsem "v zácviku" a používám samoobslužné pokladny výhradně s asistencí syna (skoro 12), který tuto technologii miluje a je ochoten jít se mnou pěšky 2,5 km do Kauflandu (používám to jako procházku, on procházky nesnáší) jen proto, aby mi mohl nákup "naskenovat". Zatím se nám to tedy povedlo snad jen 2x bez asistence (jednou se kutálelo pomelo, jednou jsme špatně pochopili pokyn ...) a je to dost pomalé, i když jsme na to dva. Jaké zkušenosti máte Vy? Téma se samozřejmě netýká těch, co nakupují výhradně v e-shopech.
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.