Já osobně mám takové žáky fakt ráda. Vůbec mi nevadí, že má slabou paměť, v hlavě nic nepodrží, ale zapojuje se spolupracuje, komunikuje. Pravý opak těch, co mohou, ale nechtějí. Když jsme u toho známkování, tak já spolupráci v hodině oceňuji hodně. Konkrétně v tom dějepisu to pak vede k tomu, že někdy může mít u mě žák s menšími faktografickými znalostmi (ty jsou snadno změřitelné) lepší známku na vysvědčení než ten, který má "lepší" testy. Těžko se to pak některým rodičům vysvětluje. Těžko se některým rodičům vysvětluje zhodnocení osobního pokroku apod.
Povídání o bylinkáchChrudim  
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou  
Vítání sv. MartinaBlansko  
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  
Vánoční trhy v KuksuTrutnov  Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.