). Blbý je, když je to převládající stav. Přičemž to první z hlediska školy, považuju za horší, protože s tím lze něco dělat. To druhý je náročnější, ale zrovna u nadaných dětí se dá do nějaké míry kompenzovat dobrým nastavení toho prvního, ony obvykle rády zaměstnávají mozek obecně, nemusí mít jen to svoje. Takže Montík se nemusel ve škole na prvním stupni dobře bavit, ale mohl být zaměstnanej. V tomhle asi mají výhodu ti, kteří trpí celkovou zvídavostí
, oproti těm, kdo mají spíš vyhraněné zájmy. Tohle byl asi i problém mý sestry, která na gymplu sice byla přiměřeně zaměstnaná, ale většinou ji to nepřinášelo žádné hluboké uspokojení. Ale tam to teoretické řešení mělo, střední jsou různého charakteru a nikdo neprndá, že se mládež rozčleňuje podle schopností a zájmů
, u těch základek je to horší. Ale o to víc bych řekla, že ty děti potřebují v rámci té školy, ne doma, mít alespoň kousek toho svého, třebas podchycené IVP nebo tou hodinou intervence, aby si na té škole našly něco dobrého.
Den českých řemeselLitoměřice
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.