jako třeba moje nejstarší na základce chodila do třídy, ve které měli integrovanou holčičku s mentálním deficitem. tím pádem měli ve třídě snížené množství dětí a asistentku pedagoga, což obojí vedlo k tomu, že do té třídy byly zařazovány i děti, které taky měly nějaký ten problém a potřebovaly individuálnější přístup. jako nebylo to nějaké odkladiště špatných dětí, to rozhodně ne. z mého pohledu učitelka byla perfektní a třída byla dobrá, ale prostě ty výsledky tam logicky v průměru byly horší. i když individuálně v té třídě byly i děti s hezkými výsledky třeba v klokanech či logických olympiádách. pokles či vzestup prospěchu je taky velice individuální, prospěch může lehce poklesnout, pokud nastoupí nový učitel, který je přísnější než ten předchozí, nicméně i přesto může ty děti naučit víc, protože se mu třeba podaří je doučit to, co už by měly umět z předchozích let a ještě neumí. a takový pokles prospěchu v devítkách po přijímačkách je taky celkem běžná záležitost, co tak koukám. a komunikace je taky pojem relativní - co je pro jednoho komunikace naprosto přiměřená a dostatečná, to je pro druhého zcela nedostatečné a pro třetí nadměrné a obtěžující 
Rybářský denČeské Budějovice
Povídání o bylinkáchChrudim
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Vítání sv. MartinaBlansko
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.