 
	
	
 , ale zrovna přemýšlím, jakou má tedy motivaci, když známky to nejsou...Když chodil klasicky do školy, tak to pro něj bylo něco, co se musí nějak přežít, odpoledne už ho bylo téměř nemožné donutit udělat do školy cokoli, kromě nejnutnějších úkolů...přemýšlím, v čem je to teď jiné...že tu práci udělá, i když za to nedostane jedničky (nebo pětky v případě, že to neudělá)...možná to, že mu učitel napíše, že je to dobrá práce, že je vidět, že se doma snaží a dělá to dobře...taky má určitě svůj podíl to, že u toho nesedí tak dlouho, jako když je ve škole a přesto toho zvládneme stejně, možná i víc...a může si to rozložit, jak mu to zrovna vyhovuje, dělat nejdřív to, na co má chuť a pak to, co ho baví míň...a nebo někdy naopak, aby to nudnější měl už z krku...že teď dělá dobrovolně doma angličtinu i ve dny, kdy se neučíme a to i když je to něco, co nikdo moc nekontroluje...zatímco dřív byl fakt problém ho nalákat k čemukoli navíc, než co bylo nutné a zadané ze školy... Jako jo, pořád to není dítě, které by se učilo nadšeně, nějakou větší iniciativu z mojí strany nijak moc  nevítá - když mu hledám zajímavá videa a stránky na procvičování apod...ale ty dva měsíce doma celkově jeho přístup k učení dost změnily k lepšímu a jsem zvědavá, to to udělá, až se pak zase vrátí do školy...
, ale zrovna přemýšlím, jakou má tedy motivaci, když známky to nejsou...Když chodil klasicky do školy, tak to pro něj bylo něco, co se musí nějak přežít, odpoledne už ho bylo téměř nemožné donutit udělat do školy cokoli, kromě nejnutnějších úkolů...přemýšlím, v čem je to teď jiné...že tu práci udělá, i když za to nedostane jedničky (nebo pětky v případě, že to neudělá)...možná to, že mu učitel napíše, že je to dobrá práce, že je vidět, že se doma snaží a dělá to dobře...taky má určitě svůj podíl to, že u toho nesedí tak dlouho, jako když je ve škole a přesto toho zvládneme stejně, možná i víc...a může si to rozložit, jak mu to zrovna vyhovuje, dělat nejdřív to, na co má chuť a pak to, co ho baví míň...a nebo někdy naopak, aby to nudnější měl už z krku...že teď dělá dobrovolně doma angličtinu i ve dny, kdy se neučíme a to i když je to něco, co nikdo moc nekontroluje...zatímco dřív byl fakt problém ho nalákat k čemukoli navíc, než co bylo nutné a zadané ze školy... Jako jo, pořád to není dítě, které by se učilo nadšeně, nějakou větší iniciativu z mojí strany nijak moc  nevítá - když mu hledám zajímavá videa a stránky na procvičování apod...ale ty dva měsíce doma celkově jeho přístup k učení dost změnily k lepšímu a jsem zvědavá, to to udělá, až se pak zase vrátí do školy... Rybářský denČeské Budějovice
Rybářský denČeské Budějovice   Povídání o bylinkáchChrudim
Povídání o bylinkáchChrudim   Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou
Tvořivá hra pro nejmenšíŽďár nad Sázavou   Vítání sv. MartinaBlansko
Vítání sv. MartinaBlansko   Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město
Autismus – Porozumění je začátekPlzeň-město  Další akce nalezte zde
 Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997
Bramborová roláda s masem/Simča, dcery *1988 a 1997 Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997
Košíčky Mon Cheri/Simča, dcery *1988 a 1997 Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997
Čokoládový krém/Simča, dcery *1988 a 1997 Churros/Simča, dcery *1988 a 1997
Churros/Simča, dcery *1988 a 1997 Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997
Banánové omeletky/Simča, dcery *1988 a 1997 Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997
Brusinkový punč/Simča, dcery *1988 a 1997 Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/ Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997
Citronový gel a krém (Lemon curd)/Simča, dcery *1988 a 1997 Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997
Tvarohový chesecake/Simča, dcery *1988 a 1997 Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997
Dýňoví šneci/Simča, dcery *1988 a 1997Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.